9 תשובות
הוצאתי בסוף י"א אם זה עוזר (שבוע לתוך החופש הגדול הוצאתי רישיון)
הוצאתי לקראת אמצע סוף יב כזה
הוצאתי בדצמבר (חודשיים אחרי שעליתי לכיתה י"ב)
הוצאתי בתחילת יא... שמע אחי תירוצים בנהיגה לא יעזרו. למה? כי הכביש תמיד מלא הפתעות . האמת שאתה מגיע לטסט זה פסיכולוגי , טכנית אתה כבר יודע לנהוג והגישו אותך לטסט. הכל בראש שלך שאתה בטסט . גם לי היה משהו כשעשיתי רישיון ושיגע לי תמוח . אני יכול , לא יכול. בסוף זה המח , ואתה מסוגל לעבור . תאמין בעצמך זה הכי חשוב . ובעזרת השם תראה תוצאות טובות. בהצלוחה!
הוצאתי שבועיים לפני הגיוס
סוף ספטמבר (השנה יב)
טסטים זה קשה אל תרגיש רע
קצת אחרי י"ב
התחלתי בפברואר של כיתה יב וסיימתי בספטמבר אחרי שכבר סיימתי יב כאילו אחרי החופש הגדול אבל זה בגלל שכל הזמן נלחצתי בטסטים
פשוט תאמין שכשזה יבוא זה יבוא ואם משהו לא קורה בזמן שחשבת שיקרה כנראה זה לא היה צריך לקרות, טסטים זה מתיש ברמות ומייאש נפשית אבל בסוף באמת כולם עוברים, אני עברתי טסט שמיני ואני רק שמחה שסיימתי עם זה, כל הטסטים שעשיתי נמחקו, פשוט תהיה גאה בעצמך שאתה לא מוותר וממשיך לנסות