13 תשובות
שואל השאלה:
איפה את מעדיפה פה או בפרטי ובכללי בא לך לדבר? את יודעת מה זה להיות לבד
לא אכפת לי
שואל השאלה:
בואי לפרטי
שואל השאלה:
שלחתי לך הודעה בפרטי את יכולה להסתכל בבקשה?
עברתי ביסודי אבל עכשיו אני כרגע בתיכון אם זה עוזר...
שואל השאלה:
אני סיימתי תיכון, שאלתי את השאלה כדי לעזור לאחרים שרוצים לשתף ולפרוק
מאוד נחמד מצידך:)
שואל השאלה:
משתדל לעשות טוב כי אני מאמין שברגע שאעשה טוב למישהו אחר זה יחזור אלי מתישהו
על זה? לא אכפת לי
שואל השאלה:
צריכה לדבר? מוזמנת לכתוב לי בפרטי ^
שואל השאלה:
רוצה לדבר?
עברתי ביסודי
היה כיף רייצח (ציני)
היי, כל הכבוד שחשבת על זה, אני עברתי ביסודי, וגרם לי לשנים של נזק חברתי (רק השנה התחלתי להרגיש שזה עבר)