13 תשובות
שואל השאלה:
איפה את מעדיפה פה או בפרטי ובכללי בא לך לדבר? את יודעת מה זה להיות לבד
איפה את מעדיפה פה או בפרטי ובכללי בא לך לדבר? את יודעת מה זה להיות לבד
לא אכפת לי
שואל השאלה:
בואי לפרטי
בואי לפרטי
שואל השאלה:
שלחתי לך הודעה בפרטי את יכולה להסתכל בבקשה?
שלחתי לך הודעה בפרטי את יכולה להסתכל בבקשה?
עברתי ביסודי אבל עכשיו אני כרגע בתיכון אם זה עוזר...
שואל השאלה:
אני סיימתי תיכון, שאלתי את השאלה כדי לעזור לאחרים שרוצים לשתף ולפרוק
אני סיימתי תיכון, שאלתי את השאלה כדי לעזור לאחרים שרוצים לשתף ולפרוק
מאוד נחמד מצידך:)
שואל השאלה:
משתדל לעשות טוב כי אני מאמין שברגע שאעשה טוב למישהו אחר זה יחזור אלי מתישהו
משתדל לעשות טוב כי אני מאמין שברגע שאעשה טוב למישהו אחר זה יחזור אלי מתישהו
על זה? לא אכפת לי
שואל השאלה:
צריכה לדבר? מוזמנת לכתוב לי בפרטי ^
צריכה לדבר? מוזמנת לכתוב לי בפרטי ^
שואל השאלה:
רוצה לדבר?
רוצה לדבר?
עברתי ביסודי
היה כיף רייצח (ציני)
היה כיף רייצח (ציני)
היי, כל הכבוד שחשבת על זה, אני עברתי ביסודי, וגרם לי לשנים של נזק חברתי (רק השנה התחלתי להרגיש שזה עבר)
באותו הנושא: