12 תשובות
בושה וכלימה
זה שמשחקים בו בני 9, לא אומר שהוא יוצר להיות לבני 9. נתחיל בזה
ודבר שני, הם גם ככה לא יבינו מאיזה סרט זה,
ודבר שלישי, בחול ככה או ככה להלאווין עושים הכל קריפי ומפחיד ככה ששם רגילים לזה
שואל השאלה:
כן? לדעתך תקין שילד בן 9 יראה סרט אימה של רציחות ועינויים?
אנונימי
שואל השאלה:
מה מונע מילד בן 9 לחפש המנסרטים מטקסס ולראות רוצח סדיסט מטורף?
אנונימי
שואל השאלה:
אם הייתי ילד בן 9 הייתי מתפתה לחפש תסרט (לא שאני חושב שהסרטים האלה בכלל הולמים ל16 או 17 ומעלה אפילו בארץ הם מעל 18)
אנונימי
אם ילד בן 9 יחפש בגוגל משהו על רוצ*ים, זה לא אשמת משחק שהוא עשה סקין. זה על ההורים לשים לב מה הילד שלהם מחפש.

ושוב , כמו שאמרתי, המשחק לא אמור להיות גם לגיל 9. אז?
ועוד דבר שוב, אולי לא ראית איך נראה הלאווין בחול. הכל מקושט גם עם הרבה דמויות מסרטי אימה וכו. זאת הפואנטה של החג. להיות מפחיד קריפי וכו.
שואל השאלה:
זה אשמת המשחק. אבל עזוב ילדים בני 9. גם ילדים בני 14
אנונימי
שואל השאלה:
בכל מדינה הגיונית הסרט המסור מעל 18
אנונימי
שואל השאלה:
ראית את המסור 8? גם גיל 18 לא הייתי מביא לו
אנונימי
אבל שוב, הם סה"כ שמו סקין. הם לא מראים סצנות מהסרט ולא כלום. אין עם זה שום בעיה
שואל השאלה:
אבל אתה לא מבין שזה גורם לילדים קטנים להחשף לסרטים האלה
אנונימי
דבר ראשון, אני בת.
דבר שני, הם כבר בטוח נחשפו לדמויות מהסרטים האלה מכל המבוגרים שמתחפשים אליהם.
אין משהו רע בלהיחשף סהכ לדמות/סקין.
אף אחד לא רץ להראות להם את הזוועות שיש בסרט