43 תשובות
כתבת תגובה לא במקום וכאלה?
שואל השאלה:
לא
לא
ותבדוק אם זה אזהרה או חסימה
שואל השאלה:
איך אני מחזיר תאינסטגרם
איך אני מחזיר תאינסטגרם
מה זאת אומרת איך
הסרת את האפלקציה?
הסרת את האפלקציה?
שואל השאלה:
ניראלי חסימה
אבל אפדר להחזיר?
ניראלי חסימה
אבל אפדר להחזיר?
שואל השאלה:
לא לא הסרתי
לא לא הסרתי
שואל השאלה:
פשוט נחסם לי האינסטגרם
פשוט נחסם לי האינסטגרם
אם זה חסימה לא
אלא אם כן אתה מערער אבל זה סתם אפשרות שעשו כדיי שלא יתעצבנו עליהם. אי אפשר לערער סה לא עובד. תפתח חדש
אלא אם כן אתה מערער אבל זה סתם אפשרות שעשו כדיי שלא יתעצבנו עליהם. אי אפשר לערער סה לא עובד. תפתח חדש
שואל השאלה:
איך אני יודע שזה חסימה אבל
איך אני יודע שזה חסימה אבל
תצלם מה רשום לך
שואל השאלה:
איך אני יצלם
איך אני יצלם
יש לך סמסונג?
שואל השאלה:
אפל
אפל
שואל השאלה:
מה אני אמור לעשוצ אני חייב תאינסטגרם
מה אני אמור לעשוצ אני חייב תאינסטגרם
אה אז באייפון לא יודעת אבל בסמסונג אפשר לשתף פה תמונות.
בכל מקרה יש אתר כזה קוראים לו bb משהו אני אבדוק לך קיצר אתה משתף משם תמונות תשתף משם שניה רושמת
בכל מקרה יש אתר כזה קוראים לו bb משהו אני אבדוק לך קיצר אתה משתף משם תמונות תשתף משם שניה רושמת
שואל השאלה:
אוקי העלתי
אוקי העלתי
עכשיו תשלח קישור
שואל השאלה:
https://ibb.co/gryfgv7
https://ibb.co/gryfgv7
אוקיי כנראה שחסמו אותך שמישהו דיווח עלייך, אין מצב שזה בלי סיבה
כנראה בלי ששמת לב קיללת מישהו בתגובות או משהו כזה ? תנסה להיזכר
כנראה בלי ששמת לב קיללת מישהו בתגובות או משהו כזה ? תנסה להיזכר
שואל השאלה:
לא לא זכור לי
לא לא זכור לי
תיזכר
שואל השאלה:
לא מצליח
לא מצליח
תצטרך אז לפתוח אחד חדש
שואל השאלה:
למה ועם כאילו הייתי זוכר?
למה ועם כאילו הייתי זוכר?
לא יודעת אני מתה זה היה עוזר לנו לדעת אם שווה לערער שוב או לא
שואל השאלה:
אני חייב תחשבון הזה
אני חייב תחשבון הזה
שואל השאלה:
כי אין לי כוח לפתוח חשבון וכח הדברים שלי שן וזה הדברים שלי
כי אין לי כוח לפתוח חשבון וכח הדברים שלי שן וזה הדברים שלי
תנסה לגבות
שואל השאלה:
מה זה
מה זה
לגבות
שואל השאלה:
מה זאת אומרת
מה זאת אומרת
אחי אתה לא יודע מה זה לגבות?
שואל השאלה:
חחח לא
חחח לא
בכל מקרה אתה כבר לא יכול לגבות כי זה כבר מחוק אבל המצב שלך גרוע אתה חייב לדעת מה זה
שואל השאלה:
טוב
טוב
שואל השאלה:
אז אין לי דרך להחזיר תאינסטגרם?
אז אין לי דרך להחזיר תאינסטגרם?
לא
אבל
אני אבדוק לך בגוגל
אבל
אני אבדוק לך בגוגל
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה
סבבה תודה רבה
אוקיי רשום שאתה צריך להיות סבלני כי לוקח להם מלא זמן לענות אבל אם אתה רוצה תעשה מה שאני עושה כשאני לא יודעת משהו
נכון יש לך בסטיפס למעלה זכוכית מגדלת? תחפש כזה את הששאלה ששאלת תחפש " נחסם לי האינסטגרם מה לעשות" ותראה מה אנשים אחרים עשו :)
נכון יש לך בסטיפס למעלה זכוכית מגדלת? תחפש כזה את הששאלה ששאלת תחפש " נחסם לי האינסטגרם מה לעשות" ותראה מה אנשים אחרים עשו :)
שואל השאלה:
סבבה
סבבה
באותו הנושא: