אני מדברת עם מישהו כבר חודשיים כמעט ויצאנו חמש פעמים בערך
הוא די הציע לי לבוא אליו למרות שהוא גר קצת רחוק ממני ואז הציע לקחת אותי, אני לא יודעת אם הוא מתכוון להכיר אותי להורים שלו וגם יודעת מה יקרה אני לא תמימה, אני כן רוצה לעשות את זה איתו אבל חוששת קצת וגם חוששת איך לספר להורים שלי שאני יוצאת עם מישהו, אנחנו מדברים כל יום בשיחות טלפון בוואטסאפ לפעמים בוידיאו ובאמת כיף לי איתו אבל לא יודעת מה לעשות.. גם כל פעם עד שאנחנו נפגשים זה לפחות שבועיים כי הוא סוגר