6 תשובות
קרה לי גם.
כעקרון אל תסיקי מסקנות תשאלי אותה חד וחלק הכי טוב:)
כעקרון אל תסיקי מסקנות תשאלי אותה חד וחלק הכי טוב:)
שואל השאלה:
אבל כיאילו הכרנו רק ליפניי איזה שבועיים אז אני לא כזה רוצה לישאול
אבל כיאילו הכרנו רק ליפניי איזה שבועיים אז אני לא כזה רוצה לישאול
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיבו לא משנה יצאתי סתומה וביום ראשון רק אני והיא ניפגש
תקשיבו לא משנה יצאתי סתומה וביום ראשון רק אני והיא ניפגש
אנונימית
אהה נו יופי
תהני:)
אה, בסדר אתן מכירות קצת זמן אל תצפי ליותר מדי ממנה.
גם אל תעלבי כשזה בזמן כל כך קצר, אם הייתם חברות הרבה זמן אני מבינה. אל תחשבי על זה יותר מדי תגידי בסדר ותמשיכי הלאה
גם אל תעלבי כשזה בזמן כל כך קצר, אם הייתם חברות הרבה זמן אני מבינה. אל תחשבי על זה יותר מדי תגידי בסדר ותמשיכי הלאה
באותו הנושא: