8 תשובות
אין לו חיילים
אין לצבא יותר מדי חיילים
אין כפרה
אל תגידי משהו שאת לא יודעת
כי אם לא היו מכריחים לא היה חיילים
את אומרת שיש בו הרבה בזמן שמכריחים חיילים להתגייס, אם הוא לא היה מכריחים לא היה לו אף אחד מהם כמעט
אין הרבה חיילים וחוץ מזה תמיד צריך עוד
כי ככל שמתגייסים יותר ככה זה תורם יותר, אנחנו לא ארצות הברית שיש להם קרוב ל400 מילוון אנשים, אין לנו מספיק חיילים
חסרים לוחמים בצבא.
אין לו מספיק חיילים הכל נופל על המילואימניקים המסכנים