6 תשובות
אין דבר כזה "מלשב/ית יקרה את עברת מיון ראשון לשחקים"
הם ישר שולחים זימון פשוט, אם קיבלת זה אומר שאת במצב טוב, במיוחד חבצלות זה מי שבטופ
שואל השאלה:
כשהתקשרתי למיטב אמרו לי שזה לא אומר שעברתי את המיון הראשוני אז למה שלחו לי חבצלות ?
אנונימית
שואל השאלה:
עשיתי את המיון הראשוני ב18.9 ואני לא מגיעה מחר הכנס אצלי ב20
אנונימית
תגידי את מגיעה מחר לירושלים עם הורים והכל
אם כן תכתבי לי בפרטי פליזוש
כי מיטב הייטרים עזבי
מתי עשית את המיון הראשון?