התחברות הרשמה

ירדתי ממגמה שנייה ולא יודעת אם שווה לעשות עבודת מחקר שתהיה במקום המגמה

בעיקרון עוד ממזמן רציתי להיות במגמת פיזיקה אבל השיעורים היו בלתי נסבלים אז עברתי לפסיכולוגיה והיה איכשהו אפילו יותר נוראי
בקיצור מסתבר יש אפשרות לעשות עבודת מחקר שדורשת מן הסתם מלא עבודה אבל זה כמו מגמה ואני רוצה לעשות כזה בפיזיקה
עכשיו לא כזה אכפת לי באמת מהתעודת בגרות ואם תהיה מגמה אחת או שניים או אם פיזיקה יהיה שם אבל זאת הזדמנות לחקור יותר לעומק באמת על משהו שמעניין אותי וזה נשמע ממש מגניב ובא לי
מצד שני זה עבודה ולא יודעת אם אני מוכנה לזה עכשיו כי יש דברים חשובים אחרים שאני מנסה להתמקד עליהם יותר ולא כזה בא לי להיות יותר מדי עמוסה כי כשזה קורה אני פשוט לא עושה שום דבר מכל המיליון דברים שאני חייבת לעשות
מה אומרים שווה לי לעשות בכל זאת?
24 בנובמבר 2024, 02:19
מגמותתיכוןבגרותכיתה י"אחוות דעת    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
מה לעשות אם אני לא יודעת לאיזה מגמה ללכת? מגמה אחת אני יודעת אבל אני לא יודעת את השנייה
שווה לי לפרוש ממגמה בכיתה יב? זאת מגמה 2 ויש לי כבר מגמה זה פשוט אקסטרה יחידות
אני לוקחת מגמת הנדסת תוכנה, כמגמה שניה מה עדיף פיזיקה או ביולוגיה?
אני לא יודע אם שווה לי לעבור מגמה
איזה מגמה בתיכון שווה יותר מגמת ביולוגיה או מגמת כימיה (במה לבחור?
אנשים שהיו במגמת תאטרון שווה? ואנשים שהיו במגמת ספורט שווה?
אני צריכה לבחור מגמות, אני רוצה מחשבים כמגמה 1, וכמגמה שניה אני מתלבטת בין ביולוגיה לפיזיקה
מגמת קולנוע , שווה או לא שווה?
שווה לי ללכת למגמת ביוטכנולוגיה וגם למגמת ביולוגיה או שזה מיותר?
שווה לי לרדת ממגמה של 10 יחידות ולעשות בסופי 25 יחידות?
מה המגמה השנייה שהכי עוזרת פיזיקה אני יודעת