ירדתי ממגמה שנייה ולא יודעת אם שווה לעשות עבודת מחקר שתהיה במקום המגמה
בעיקרון עוד ממזמן רציתי להיות במגמת פיזיקה אבל השיעורים היו בלתי נסבלים אז עברתי לפסיכולוגיה והיה איכשהו אפילו יותר נוראי בקיצור מסתבר יש אפשרות לעשות עבודת מחקר שדורשת מן הסתם מלא עבודה אבל זה כמו מגמה ואני רוצה לעשות כזה בפיזיקה עכשיו לא כזה אכפת לי באמת מהתעודת בגרות ואם תהיה מגמה אחת או שניים או אם פיזיקה יהיה שם אבל זאת הזדמנות לחקור יותר לעומק באמת על משהו שמעניין אותי וזה נשמע ממש מגניב ובא לי מצד שני זה עבודה ולא יודעת אם אני מוכנה לזה עכשיו כי יש דברים חשובים אחרים שאני מנסה להתמקד עליהם יותר ולא כזה בא לי להיות יותר מדי עמוסה כי כשזה קורה אני פשוט לא עושה שום דבר מכל המיליון דברים שאני חייבת לעשות מה אומרים שווה לי לעשות בכל זאת?