התחברות
הרשמה
מישהי כתבה לי פוטר יפה כתבתי תודה רבה זה סבבה?
28 בנובמבר 2024, 21:40
הודעות
ביקורת
סיפורים
כתיבה
חוות דעת
7 תשובות
כן.
C
Cleo._.
כן
ס
סתיוית
אחלה
M
MyNameIsAriel
כן
O
One Take
כן
R
R.SH
כן
a
avi.r
כן
ח
חנונית עם קוקיות
באותו הנושא:
כתבתי שיר שהאורך שלו הוא 6 דקות בדיוק, זה סבבה?
זה סבבה אם כתבתי 200 מילים במקום 120 בסיכום באנגלית??
מישהי כתבה לי "את חולה" ואז כתבתי לה "עלייך" זה בסדר שכתבתי את זה????????????
אני בת זה סבבה שהתחלתי עם מישהי באינסטגרם בקטע ידידותי וכתבתי לה היי והיא החזירה היי ואז כתבתי חה מה נשמע? זה לא מוזר?
בטעות כתבתי סבבה למורה . גם אתם כותבים?
כתבתי סבבה??
בנות אם מישהו כתב לי מזל טוב נסיכה סבבה שכתבתי לו תודה עם לב לבן?
אם מישהי כתבה לי בקיר התודות ''סיגמה'' זה מחמאה או שהיא כתבה את זה בציניות?
ילדה התחילה איתי שיחה באינסגרם היא כתבה לי מה קורה כתבתי סבבה והיא אמרה מצויים ולא ענתה זה משהו שכתבתי או
עברתי טסט, העלתי לאינסטרגרם וכתבתי "תודה השם" זה סבבה?
העליתי סטורי וכתבתי הוא סבבה והכל והוא כתב אני מה לכתוב?