6 תשובות
שואל השאלה:
למה ספאם? אתה לא חושב שיש כאן סתירה?
השאלה לך מקבלת
9/10 מבחינת ספאם
2/10 מבחינת מנסה להגיע לחמים
5/10 מבחינת בידור
ו 7/10 מבחינת אתה או בן 15 או בן 32 גרוש פלוס 3 ילדים
לרובם לא כי גברים בגיל של אקדמיה לא מחפשים לימודים
שואל השאלה:
אפשר להעלות השערות, לתת כל מיני הסברים
למה רוב הנשים מבשלות אבל השפים הכי טובים הם בנים
לא ידוע ככה זה אחי מה אתה רוצה שיענו לך על שאלה כזאת זה סוג של שאלה רטורית אין תשובה אחת
צודק אחי
סביר להניח שזה בגלל שגברים אולי נוטים לקחת עבודות יותר פזיות ושפחות צריכים תואר או בגרות ו(היום..) נשים נוטות לקחת עבודות יותר הייטק