25 תשובות
תלוי. מה הגובה של ההורים שלך?
שואל השאלה:
186 אבא ואמא בערך 174
אנונימי
כנראה קיבלת את הגנים של אבא אז
יש סיכוי שתגיע לגובה שלו ויש סיכוי שלא
הייתי אומרת שתסיים בסביבות 1.88
זהו כנראה
אולי תגבה עוד קצת
שואל השאלה:
מה למה ככה
אנונימי
חחח אחלה גובה מה יש לך
נראה לי תגבה עוד 2-3 וזהו

הי אני גם חושקת בפרח!
שואל השאלה:
כי אמרתה תשובה שלא אהבתי
אנונימי
שואל השאלה:
מה לא הבנתי למה שחשבו ככה בנים גובהים עד גיל21
אנונימי
^^ פיפי
הא סליחה
שואל השאלה:
לכי לחפש ברווז
אנונימי
כי אתה גבוה יחסית
אגב זה הגובה הכי טוב בעיניי לבן
וביחס לגנים זה גם טוב
^^ היי צחקתי איתך לא עלייך
186.5
זה הגובה הסופי שלך
יעני מבחינת פוטנציאל, עד כמה אתה יכול להגיע, אז רק עד 186.5 סנטימטר
לא יותר מזה.
אבל לא בטוח שתגיע לשם. אתה צריך לישון טוב, לאכול טוב, ולא להתאמן (יכול לפגוע בגביהה אם אתה לא עושה את זה נכון)
שואל השאלה:
מה לא יותר מזה
אנונימי
אם הייתי בן והייתי קוראת את זה הייתי מקנאה
אנונימית
לפי הנוסחא של בנים (ממוצע הורים+ 6.5) אז תהיה 186.5
ההורים שלי גבוהים משלך ואני בן 17 ורק 1.78 לצערי הרב תהיה עד 1.85
אני 1.82 בן 15.5 אבא שלי 1.89 ואמא 1.65 עד כמה שבדקתי אני אמור להיות 1.85-1.92
בטח תגיע לגובה 1.86 או 87