5 תשובות
לא הגיוני
שואל השאלה:
אבל נשבע שאנחנו הכי לא רוצים אחד את השנייה שיש
אנונימי
יש סיכוי שהיא תרצה שתנתק קשר איתה אבל זה הגיוני שיש ביניכם קשר ידידותי
תלוי בסיטואציה השאלה עד כמה אתם בקשר ואם זה משהו שהוא על גבול היומיומי שזה נגיד בעיה למישהי שתצא איתך בעתיד וגם יש גבולות שמגדירים
אני בקשר טוב עם האקס שלי סוג של, כאילו לא אנחנו לא חברים אבל אנחנו באותה קבוצה של חברים אז שאנחנו נפגשים ליציאה כל החברים אני רואה אותו והוא באמת סבבה והכל והוא באמת בן אדם עם הלב הכי גדול שאני מכירה ויש לו חברה ובאמת שמגיע לו אהבה אבל אני גם יודעת שאני עדיין מאוהבת בו
אנונימית