התחברות
הרשמה
איזה הבדל גובה יותר יפה לזוג 1.90 ו1.70 או 1.90 ו1.55
12 בינואר 2025, 19:40
גביהה
גוף
4 תשובות
מטר שבעים ותשעים
מ
מה רושמים פה??
190 ו155 זה פשוט מוזר רצח לדעתי
אז 190 ו170
מ
מגח
הראשון
א
אנונימיתת09
הראשון
אנונימי
באותו הנושא:
הבדל של 50 סנטימטרים בערך בגובה בין בני זוג, שהגבר הוא הגבוה , זה בסדר?
כמה זה מוגזם אם מגיעים לי לבטן אנשים מבחינת גובה יש הבדל של איזה 50 ס"מ?
בנות, כמה הייתן רוצות הבדל גובה של הבן זוג שלכם?
מה לדעתכם ההבדל גובה הכי טוב בין בני זוג?
איזה גובה אתם, ואיזה גובה הייתם רוצים שיהיה לבן/בת זוג שלכם?
הבדל גובה הכי יפה לזוג לדעתכם
הבדל של 40 ס"מ בערך בגובה בין בני הזוג שהגבר גבוה יותר ייראה מוזר?
מה ההבדל גובה הכי טוב לזוגות לדעתכם?
האם זה מגעיל שהבת זוג יותר גבוהה מהבן זוג גם בגובה וגם במשקל?
מה הבדל הגובה הכי יפה לזוג?
גבר בגובה 1.78 ואישה בגובה 1.58 יש הבדל גדול בגובה או לא?