7 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי היום נסעתי באוטובוס וזה נשאר 6 שקל
אנונימית
יש אלוהים בשמיים
חסר להם להעלות עוד
6 זה גם קשוח
מבינה אותך לגמרי לגמרי
באמת בושה
נדיר שלהם
מאוחר לי מדי אבל גם ככה לא הייתי הרבה בתחבצ
שואל השאלה:
אני קמצנית רצח ולנסיעה של 30 דקות הליכה לא באלי לשלם 8 שקל
אנונימית
הבנתי שהעלו ל8
לא הייתי בתחבצ לאחרונה אז אני לא יודעת וודאית
שואל השאלה:
אם את בת 18 ועדיין בתיכון את זכאית להנחה רק אומרת
אנונימית