6 תשובות
לא ממליץ ללכת לבד
פחות מומלץ לבד במיוחד שזה סוף שבוע
אנונימית
אבל אם את בכל זאת הולכת
תשמרי על עצמך!!
זה נכון שאין בישראל סכנה כמו בארצות הברית בטוח אבל עדיין יש נרקומנים וז.ו.נות
אנונימית
מה את עושה בתל אביב לבד בשישי בערב ועוד בלי אוטו איך תחזרי לבית שלך..
אנונימי
שואל השאלה:
^אני במלון עם המשפחה שלי ולא בא להם לצאת ולי בא
אנונימית
אז תחכי לבוקר זה לא כזה דחוף לכי לישון ואז תצאי בבוקר ואם הכוונה שלך זה שבא לך לצאת לבד אז תלכי מוקדם נגיד שש בבוקר כבר יש מלא שהולכים לרוץ או להליכה ואני אומרת לך בתור מישהי שגרה בתל אביב
אנונימית