4 תשובות
היי יקר,
אני מצטערת לקרוא שאתה עובר כזו חוויה מפחידה ומטלטלת אני מבינה מדבריך שאתה חש בהלה וחשש לחייך, מתארת לעצמי כמה אתה מוצף בפחד ודאגה.
כמה אמיץ אתה לכתוב בצורה גלויה ופתוחה את המצוקות שלך ומה שעובר עליך.
שומעת את הצורך שלך לעזרה ואוזן קשבת, אל תישאר עם התחושות האלה לבד.
יכול להיות שביטוי המצוקה בדרך אחרת, אולי בהתכתבות עם אדם קשוב ואכפתי, יעזור לך להרגיש יותר טוב.
כמתנדבת בעמותת סה"ר אני מזמינה אותך, להצטרף לצ'ט של העמותה, שם תוכל לשתף באנונימיות. תוכל להיכנס לאתר דרך הקישור המצורף בתחתית התגובה או ישירות דרך מספר הוואצאפ 055-9571399.
אתה לא לבד, אנחנו כאן בשבילך.
שלך,
מתנדבת סה"ר
אני מצטערת לקרוא שאתה עובר כזו חוויה מפחידה ומטלטלת אני מבינה מדבריך שאתה חש בהלה וחשש לחייך, מתארת לעצמי כמה אתה מוצף בפחד ודאגה.
כמה אמיץ אתה לכתוב בצורה גלויה ופתוחה את המצוקות שלך ומה שעובר עליך.
שומעת את הצורך שלך לעזרה ואוזן קשבת, אל תישאר עם התחושות האלה לבד.
יכול להיות שביטוי המצוקה בדרך אחרת, אולי בהתכתבות עם אדם קשוב ואכפתי, יעזור לך להרגיש יותר טוב.
כמתנדבת בעמותת סה"ר אני מזמינה אותך, להצטרף לצ'ט של העמותה, שם תוכל לשתף באנונימיות. תוכל להיכנס לאתר דרך הקישור המצורף בתחתית התגובה או ישירות דרך מספר הוואצאפ 055-9571399.
אתה לא לבד, אנחנו כאן בשבילך.
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
^אין לך שמץ אה?
בלי שלישות חזקה חיילים לא יוצאים לקורסים. לא עומדים בתפקידים שלהם. ואז מפסידים במלחמה.
בלי שלישות חזקה חיילים לא יוצאים לקורסים. לא עומדים בתפקידים שלהם. ואז מפסידים במלחמה.
שואל השאלה:
חחח התפקיד שלי לא משהו משמעותי אפילו.אני משק שלישות
חחח התפקיד שלי לא משהו משמעותי אפילו.אני משק שלישות
אנונימי
תסתדר עם הבעיות שלך.
התפקיד של צהל זה למנוע פלישה.
אם כל אחד יעשה את העבודה שלו, אז לא תהיה אחת.
זו אחת מהבעיות ב7.10. היו אנשים, הרבה אנשים, גם בדרגים הנמוכים, שלא עשו את העבודה שלהם.
אם לא יהיה מי שיעשה את העבודה הזו, אז תהיה פלישה.
התפקיד של צהל זה למנוע פלישה.
אם כל אחד יעשה את העבודה שלו, אז לא תהיה אחת.
זו אחת מהבעיות ב7.10. היו אנשים, הרבה אנשים, גם בדרגים הנמוכים, שלא עשו את העבודה שלהם.
אם לא יהיה מי שיעשה את העבודה הזו, אז תהיה פלישה.
באותו הנושא: