3 תשובות
דיי דיי
תתקדמי עם הדלולו שלך.
כן לא כן לא. הוא לא בא לו. אז די יש עוד חתיכים באופק
תתקדמי עם הדלולו שלך.
כן לא כן לא. הוא לא בא לו. אז די יש עוד חתיכים באופק
מתקדמים הלאה
לא צריך להיתקע שם, ואם הוא לא רוצה אז לא רוצה ושלא יתן לך סימנים מבלבלים יש עוד הרבה בחוץ אחות ;)
לא צריך להיתקע שם, ואם הוא לא רוצה אז לא רוצה ושלא יתן לך סימנים מבלבלים יש עוד הרבה בחוץ אחות ;)
שואל השאלה:
הרגת^^
הרגת^^
אנונימית
באותו הנושא: