3 תשובות
דיי דיי
תתקדמי עם הדלולו שלך.
כן לא כן לא. הוא לא בא לו. אז די יש עוד חתיכים באופק
מתקדמים הלאה
לא צריך להיתקע שם, ואם הוא לא רוצה אז לא רוצה ושלא יתן לך סימנים מבלבלים יש עוד הרבה בחוץ אחות ;)
שואל השאלה:
הרגת^^
אנונימית