4 תשובות
הטיול הגדול הוא כדי להשתחרר מהחוקים של הצבא ולקום מוקדם.
סתם את/ה תתבאס/י אם את תהני בחול ואז בום צבא וכאילו יש בית ספר מיונים ודברים כאלה אז לא יהיה לך זמן
סתם את/ה תתבאס/י אם את תהני בחול ואז בום צבא וכאילו יש בית ספר מיונים ודברים כאלה אז לא יהיה לך זמן
אם יש לך את הכסף ואת הזמן , אז למה לא , אין חוק למתי את יכולה לטייל.
פשוט אחרי צבא , את יוצאת ממסגרת קשוחה , ואת רוצה לנוח ולהשתחרר , אז טסים לנקות את הראש.
פשוט אחרי צבא , את יוצאת ממסגרת קשוחה , ואת רוצה לנוח ולהשתחרר , אז טסים לנקות את הראש.
עדיף אחרי הצבא נראלי
לדעתי כדאי רק אחרי הצבא
באותו הנושא: