15 תשובות
יאפ עשיתי בבסמח
שואל השאלה:
כבר עשית את המיון הפיזי גם ?
כבר עשית את המיון הפיזי גם ?
אנונימית
ראיון עם מראיינ/ת שלוקח בערך שעה, שואלים שם עליך, על מעגל חברתי, בית ספר ולימודים, מגמות, רצון לשרת בבסמח ובכללי בחיל התקשוב, עליות ומורדות/רגעי שפל ושיא בחיים שלך תכונות רעות וטובות..
שואל השאלה:
איך היה ??
איך היה ??
אנונימית
קליל
אה אם רשום מקצועי אז מקצועי
זה ראיון למצו"ב או פריזמה או משהו?
לא רשום לי למה
כנראה למצו"ב, אל תזלזלי בזה, שם נמצאים התפקידים הטובים ביותר
אנונימי
לא אמור להיות רשום אם זה למצוב?
אני לא בטוח, במקסימום תשאלי את המראיין והוא ככל הנראה יגיד לך
אנונימי
סגור תודה, ויש מישהו אולי שעשה למצוב ויודע אם אמור להיות רשום או לא??
אבל בהודעה ששלחו לי במייל רשום ראיון מקצועי, זה סתם רשום?
בראיון, שואלים דברים מקצועיים קשים? או שזה רק להכיר אותך?
לא מקצועי
באותו הנושא: