3 תשובות
מתי עשית את המיון הראשוני?
אנונימי
שואל השאלה:
עשיתי את המיון הראשוני ב30.12
עשיתי את המיון הראשוני ב30.12
לא עשיתי מיון לא יודע מה שואלים שם
אבל אני לומד תקשוב במכללה קדם צבאית (כיתה יג).
אם תרצי עזרה או הסבר באיזה נושא אני אשמח לעזור
בהצלחה לך :)
אבל אני לומד תקשוב במכללה קדם צבאית (כיתה יג).
אם תרצי עזרה או הסבר באיזה נושא אני אשמח לעזור
בהצלחה לך :)
באותו הנושא: