11 תשובות
כן זה אני. אני עדיין גרוע בשש בש. שחמט זה הדיבור
יש מצב
כע כאלה אתם משעממים
כן יש לי חבר די טוב שהוא אשכנזי והוא מתחרה בתחוריות של שחמט
אנונימי
אני אשכנזייה ואין לי מושג איך משחקים אז לא יודעת...
אני יודע ששבש
בתור אשכנזי מאשר
כןן לימדו אותי לפחות חמש פעמים, אבל עדיין אין לי מושג...
אני אשכנזי, אחרי הפעם הראשונה שנייה זוכרים, מה שכן, לעולם לא אזכור איך מסדרים נכון את החרא הזה.
וואי כן מסכימה
באותו הנושא: