11 תשובות
זה נשמע דווקא ממש נחמד.. העיקר שיש אופי טוב בכל מקרה
את בת 15 רק נסיכה, יתעניינו בך הרבה..אל תדאגי
את תתגעגעי לימים שלא עניינת אף אחד חח
ואת בוודאות הטעם של מישהו. טעם זה אינדיבידואלי מאוד, פגשתי מישהו שחושב שבר רפאלי לא יפה..תביני עד כמה זה משתנה
שואל השאלה:
אני לא נגעתי בסטיפס בכלל פשוט יצרתי חשבון
^ הייתי אומר שעשית חכם
שואל השאלה:
כן בהתחלה שהכרתי תאתר אמרו שהרבה פה הזויים אבל אני שמחה לקבל תשובות טובות דווקא
שואל השאלה:
נחמד
איך אתה שתיי שנים ויש לך 0 תשובות
את נשמעת חמודה רצח:) חכי קצת וזה יגיע
אנונימית
גם אני אחותי אבל הבנתי שבסוף זה יגיע
אנונימית
את בטח הטעם של מישהו שם רק תמשיכי לחפש
רק אומר שאת דיי מתארת את הטעם שלי חוץ מהשיער
וואלה לסביות בדוק בקטע שלך