23 תשובות
חחח לא נעים לי אבל 190
שואל השאלה:
ואיפה אתם למדתם?
צפון/מרכז/דרום
אנונימית
^^גרה במודיעין
עושה בחולון
200 מרכז
160 ארבעים דקות בצפון
240 דרום
אנונימית
שואל השאלה:
אני בהלם
אני 130
אנונימית
^ די איפה את עושה?
שואל השאלה:
240 זה מטורף וואו
נהיה בלתי אפשרי להוציא רישיון :(
אנונימית
190
ראש העין ואריאל
שואל השאלה:
בצפון
אנונימית
אני הזאתי של ה240 ואני עושה באשדוד
אנונימית
^^ אה נו אז ברור
אני שילמתי 290 לשיעור של שעה
לא התחלתי אבל חברות שלי בסביבות 180-200
שואל השאלה:
יואו זה ממש יקר
אנונימית
200 בתל אביב
200 לשיעור ו300 לשעה (שיעור וחצי)
180 ל 40 דקות (שיעור)
270 לשעה (שיעור וחצי, מה שרוב המורים עושים בפועל)
מרכז
סיימתי כבר אבל בעיקרון 120 צפון
170 מרכז אזור מודיעין רק לא
אנונימי
180 ל- 40 דקות
למדתי בבית שמש
אנונימית