23 תשובות
חחח לא נעים לי אבל 190
שואל השאלה:
ואיפה אתם למדתם?
צפון/מרכז/דרום
ואיפה אתם למדתם?
צפון/מרכז/דרום
אנונימית
^^גרה במודיעין
עושה בחולון
עושה בחולון
200 מרכז
160 ארבעים דקות בצפון
240 דרום
אנונימית
שואל השאלה:
אני בהלם
אני 130
אני בהלם
אני 130
אנונימית
^ די איפה את עושה?
שואל השאלה:
240 זה מטורף וואו
נהיה בלתי אפשרי להוציא רישיון :(
240 זה מטורף וואו
נהיה בלתי אפשרי להוציא רישיון :(
אנונימית
190
ראש העין ואריאל
ראש העין ואריאל
שואל השאלה:
בצפון
בצפון
אנונימית
אני הזאתי של ה240 ואני עושה באשדוד
אנונימית
^^ אה נו אז ברור
אני שילמתי 290 לשיעור של שעה
140 צפון
לא התחלתי אבל חברות שלי בסביבות 180-200
שואל השאלה:
יואו זה ממש יקר
יואו זה ממש יקר
אנונימית
200 בתל אביב
200 לשיעור ו300 לשעה (שיעור וחצי)
180 ל 40 דקות (שיעור)
270 לשעה (שיעור וחצי, מה שרוב המורים עושים בפועל)
מרכז
270 לשעה (שיעור וחצי, מה שרוב המורים עושים בפועל)
מרכז
סיימתי כבר אבל בעיקרון 120 צפון
170 מרכז אזור מודיעין רק לא
אנונימי
180 ל- 40 דקות
למדתי בבית שמש
למדתי בבית שמש
אנונימית
באותו הנושא: