11 תשובות
לא תסמוך עליה
אנונימית
הגיוני
שואל השאלה:
^^^^^ לא קשור לקטע של לסמוך זה לא היה עושה לי טוב אם היו לה ידידים והייתי חושב על זה מלא
אנונימי
אנונימית אני די בטוחה שגם את לא היית רןצה שלחבר/בנזוג שלך יהיו ידידות
כן אבל לבנות יפות תמיד יש ידידים
אנונימי
^^^^לא יודעת מי חירטט אותך אבל זה ממש לא נכון לגבי כולן
לדעתי זה לא נורמלי כי אם אתה לא רוצה שלחברה שלך יהיו ידידים אוטומטית זה הופך את זה לקשר לא טוב כי אם אין לה ידידים המערכת יחסים שלכם תחשב כמשהו רק שקשור למ*ן כי מה הבעיה שהיא תדבר עם הצד השני
אין דבר כזה ידידים
כל ידיד שהיה לי רצה אותי הגיוני שתחשוב ככה