2 תשובות
כנראה זה אומר שאת נראת טוב אבל את טעם די ספציפי
כאילו אני גם נראה סבבה, לא יודע באמת עד כמה כי קשה לשפוט את עצמך.
אבל אני בלונדיני, עם גוף של שחיין... אז אני גם טעם מאוד ספציפי
סה או ר שבעיניו את יפה והם לא חשבו כמוהו.
מה שחשוב זההאם בעיני עצמך את יפה.
כי זה המדד היחיד שאמור לקבוע