6 תשובות
לא הבנתי כלופ
אנונימית
כמו שיש אנשים שמכחישים את ה7.10, אין לזה הסבר הגיוני
לא הרבה אבל קצת זה בסדר שיש אנשים עם דעות שונות הם פשוט חושבים שהכל זה שקר של התקשורת והראשי ממשלה וכתות נסתרות
סתם אנשים טיפשים
חושבים שיש אילומינטי שמנסה לגרום לכולם לחשוב ככה משום מה
חושבים שיש אילומינטי שמנסה לגרום לכולם לחשוב ככה משום מה
אנונימי
יש אנשים שמתכחשים לדברים מתוך פחד פנימי מאותם דברים. כנראה שאין להם כוח או אומץ להתמודד עם זה.
אנשים מתכחשים לזה? ממתי?
באותו הנושא: