התחברות הרשמה

הספאם באינסטגרם של אורטל אוחיון רק לבנות?

כי אין לי תמונה ואני לא מעלה דברים
23 במרץ 2025, 13:15
Instagramאינסטגרם    
4 תשובות
כן
ז
זאתי שאובססיבית לחתולים
כן
-
-____-
כן
S
SHIRUSH.
שואל השאלה:
היא מעלה שם הרבה?
Y
Ydmtaetentmrb
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על זה שבן אל ואורטל פתחו לבן שלהם אינסטגרם?
יש הבדל אם חברה שלי שמה אותי בקלוז של הספאם שלה באינסטגרם או ברגיל??
מישהו פה זןכר את המשחק באינסטגרם או הספאם?
זה מביך לשים תיוג של הספאם בביו בעמוד הראשי של האינסטגרם?
למה אנשים פותחים ספאם באינסטגרם ומה אני אמורה לעשות בספאם הזה
זה מביך לתייג את הספאם (העמוד השני שלי) באינסטגרם בביו של העמוד הרגיל?
מה לרשום בביו של הספאם באינסטגרם?
מישהי באינסטגרם שאלה אותי אם אני רוצה ספאם על ספאם מה זה אומר??
לאנשים שיש פה עמוד ספאם באינסטגרם כנסו דחוף
מה לכתוב בביו של הספאם באינסטגרם
הפארק יצחק אוחיון ופארק אוחיון בפתח תקווה זה אותו פארק?