6 תשובות
חצי שנה אחרי שקיבלתי רישיון הצהרתי סיום מלווה
וזה הגיע אחרי איזה חודש
תצהיר איזה שבועיים לפני שאתה מסיים שלא יהיה פאדיחה ובטעות יחייבו אותך עוד כמה חודשים מלווה
הגיע לי שבוע, שבוע וחצי אחרי
הצהרתי על סיום מלווה חודש לפני כי לוקח לזה זמן להגיע, אין מה להצהיר כזה מוקדם רק אומרת
הצהרת סיום הליווי היא לאחר שנתיים ואז ניתן להגיש בקשה לרישיון נהיגה מלא הרישיון מגיע לאחר שהמבקש עומד בתנאים הנדרשים
^לא מאמי, סיום מלווה נגמר אחרי חצי שנה מאז שעברת טסט.
תקופת הליווי נמשכת 6 חודשים אם קיבלת רישיון לפני גיל 24:

3 חודשים ראשונים ליווי מלא.

3 חודשים נוספים ליווי בלילה בלבד.

מעל גיל 24 אין חובה בליווי.
בסיום התקופה, יש לעדכן את משרד הרישוי.