5 תשובות
וואי אני גם ככה וזה מעצבן ממש
להתעסק בדברים שאתה אוהב
דברים שאתה טוב בהם
לפתח אותם ולהשתפר בהם
לצורך העניין אני ממש אוהבת כתיבה יצירתית
זה נותן לי משמעות וסיפוק
עוזר לי להתמודד עם כישלונות
לדעת שיש משהו שאני טובה בו
אתה מבין?
למצוא את הדבר הזה שנותן לך את החשק לקום בבוקר
את מה שיש לך תשוקה בו
אפילו שליחות
דברים שאתה טוב בהם
לפתח אותם ולהשתפר בהם
לצורך העניין אני ממש אוהבת כתיבה יצירתית
זה נותן לי משמעות וסיפוק
עוזר לי להתמודד עם כישלונות
לדעת שיש משהו שאני טובה בו
אתה מבין?
למצוא את הדבר הזה שנותן לך את החשק לקום בבוקר
את מה שיש לך תשוקה בו
אפילו שליחות
שואל השאלה:
הדבר היחיד שאני באמת נהנה בו זה להיות עם חברים לצאת איתם לאנשהו
אבל איכשהו תמיד בסוף יום אני מנתח כל מילה שאמרתי מתבאס על דברים שאמרתי או חושב שחברים שלי עצבניים עליי כל מיני מחשבות יתר אני לא יכול להסביר עכשיו את המחשבות שלי
ואז זה מכניס אותי לדיכאון
הדבר היחיד שאני באמת נהנה בו זה להיות עם חברים לצאת איתם לאנשהו
אבל איכשהו תמיד בסוף יום אני מנתח כל מילה שאמרתי מתבאס על דברים שאמרתי או חושב שחברים שלי עצבניים עליי כל מיני מחשבות יתר אני לא יכול להסביר עכשיו את המחשבות שלי
ואז זה מכניס אותי לדיכאון
אנונימי
תזכור שחיים פעם אחת
וכאילו את הפדיחה רק אתה זוכר באמת
אנשים שוכחים אחרי יום יומיים
אני מבינה מה אתה אומר
קרה לי
אבל פשוט לא לתת לזה יותר מידי חשיבות
בסוף אנחנו פה בעולם כדי לפעול ולתת מעצמנו
ואני בטוחה שיש לך מה לתת מעצמך
כי לכל אחד יש את מה שהוא טוב בו
כל אחד מגלה את זה בזמן שונה
זה להיות אמיץ ולא לפחד
לדעת לקחת לפעמים סיכונים
ולעוף על החיים
כאילו אם אתה עכשיו מפחד לעשות משהו
בגלל מה יגידו או יחשבו
זה משהו שמאוד תוקע וחבל
אז תשחרר את זה
אם חברים שלך באמת אוהבים אותך
אז הם לא ישפטו אותך על איזה טעות שעשית
הם עדיין ישארו חברים שלך
וכאילו את הפדיחה רק אתה זוכר באמת
אנשים שוכחים אחרי יום יומיים
אני מבינה מה אתה אומר
קרה לי
אבל פשוט לא לתת לזה יותר מידי חשיבות
בסוף אנחנו פה בעולם כדי לפעול ולתת מעצמנו
ואני בטוחה שיש לך מה לתת מעצמך
כי לכל אחד יש את מה שהוא טוב בו
כל אחד מגלה את זה בזמן שונה
זה להיות אמיץ ולא לפחד
לדעת לקחת לפעמים סיכונים
ולעוף על החיים
כאילו אם אתה עכשיו מפחד לעשות משהו
בגלל מה יגידו או יחשבו
זה משהו שמאוד תוקע וחבל
אז תשחרר את זה
אם חברים שלך באמת אוהבים אותך
אז הם לא ישפטו אותך על איזה טעות שעשית
הם עדיין ישארו חברים שלך
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימי
באותו הנושא: