2 תשובות
זה ממש ממש קשה.
מנסיון.
היתה ילדה שהייתה חברה ממש טובה שלי. החברה הכי טובה שלי, אבל היו לה כל מני "קטעים". קטעים כאלה שהיא פתאום הייתה מגעילה, פתאום תקעה לי סכין בגב.
אבל אני? נשארתי איתה, כי היו בה גם הרבה דברים טובים.
לפני כחודש, היא עשתה לי משהו ממש ממש ממש מגעיל. ברמה אחרת ממה שהכרתי אצלה. מאז, "פשוט" הפסקתי לדבר איתה, והיא איתי.
לומר לך שעכשיו המצב שלי טוב יותר? ממש לא.
אבל היא כבר לא לצידי, ואני כבר לא נמצאת ליד אנשים שאני צריכה לחשוש שהם יפגעו בי כל הזמן.
אז העצה שלי היא כזו: להבין מה הדברים הרעים שהוא עושה, ואם זה בגלל מקרה נקודתי עכשיו, הכי קל בשבילך יהיה לחתוך את זה מהר, עכשיו. פשוט להפסיק לדבר עם הבנאדם, לא להסביר ולא להתנצל.
זה קשה, אבל בסוף זה עושה טוב.
רק חשוב שתזכרי דבר אחד- אם את מחליטה לעשות משהו, תלכי עם זה עד הסוף. אם את עכשיו מחליטה את זה, אבל מתחרטת עוד שבוע, הוא לא יבין מזה כלום ודברים ימשיכו כקדמותם עד הפעם הבאה.
אשמח מאוד לדבר איתך, אם את רוצה.
מנסיון.
היתה ילדה שהייתה חברה ממש טובה שלי. החברה הכי טובה שלי, אבל היו לה כל מני "קטעים". קטעים כאלה שהיא פתאום הייתה מגעילה, פתאום תקעה לי סכין בגב.
אבל אני? נשארתי איתה, כי היו בה גם הרבה דברים טובים.
לפני כחודש, היא עשתה לי משהו ממש ממש ממש מגעיל. ברמה אחרת ממה שהכרתי אצלה. מאז, "פשוט" הפסקתי לדבר איתה, והיא איתי.
לומר לך שעכשיו המצב שלי טוב יותר? ממש לא.
אבל היא כבר לא לצידי, ואני כבר לא נמצאת ליד אנשים שאני צריכה לחשוש שהם יפגעו בי כל הזמן.
אז העצה שלי היא כזו: להבין מה הדברים הרעים שהוא עושה, ואם זה בגלל מקרה נקודתי עכשיו, הכי קל בשבילך יהיה לחתוך את זה מהר, עכשיו. פשוט להפסיק לדבר עם הבנאדם, לא להסביר ולא להתנצל.
זה קשה, אבל בסוף זה עושה טוב.
רק חשוב שתזכרי דבר אחד- אם את מחליטה לעשות משהו, תלכי עם זה עד הסוף. אם את עכשיו מחליטה את זה, אבל מתחרטת עוד שבוע, הוא לא יבין מזה כלום ודברים ימשיכו כקדמותם עד הפעם הבאה.
אשמח מאוד לדבר איתך, אם את רוצה.
שואל השאלה:
ואוו תודה ממש
ואוו תודה ממש
באותו הנושא: