5 תשובות
שואל השאלה:
כל מי שסיפרתי לו שאני רוצה להתחיל אמר שפאדיחה
אין לי מושג למה לי זה נשמע ממש שווה גם בטח המשמרןת טסות בגלל העומס
כל מי שסיפרתי לו שאני רוצה להתחיל אמר שפאדיחה
אין לי מושג למה לי זה נשמע ממש שווה גם בטח המשמרןת טסות בגלל העומס
אנונימית
כל עבודה מכבדת את בעליה. אם את רוצה לעבוד שם, תעבדי
למה מביך
לא מביך
אבל יש מלא לחץ ועומס, לא הייתי רצה ישר למקדונלדס.
אבל יש מלא לחץ ועומס, לא הייתי רצה ישר למקדונלדס.
מה מביך בזה, לכי תעבדי תהני תרוויחי כסף