17 תשובות
וואלה אין לי מוסג אולי משהו כמו מטר חמישים וחמש
סתם מנחש
שואל השאלה:
אבל זה נחשב ממוצע נמוך או גבוה ?
זה נחשב נמוך לדעתי, אבל זה באמת אחלה אחי אל תשים על אף אחד
אם אתה בערך עושה ממוצע זה יוצא 1.54
שואל השאלה:
אם אני נשארתי נמוך כילד זה אומר שלא עברתי את גיל ההתבגרות? את ההתפתחות של הגוף?
איזה גובה אתה
לא חח מה הקשר
לא. זה אומר שהגנטיקה שלך היא פשוט להיות יותר נמוך .
אבל מה הגובה שלך ?
שואל השאלה:
אני מטר חמישים ו 2
נו זה ממש הממוצע ששלחתי לך . אתה תקין ובסדר גמור לדעתי חחח
פגשתי הרבה אנשים נמוכים יותר וממש מצליחים עם אישה ילדים ועבודה מדהימה, אין לך מה לדאוג
חצי מהעולם הם אנשים נמוכים , אין ממה לדאוג .
שואל השאלה:
ההורים שלי האבא 1.65 בערך האמא 1.42 בערך אז באיזה גובה אני צריך להיות?
גנטיקה?
שואל השאלה:
גם שהייתי ילד לא גבהתי