5 תשובות
סתם יקרר לא רואה בזה ערך
אם זה לטעמך לכי על זה
זה קצת מביך להסתובב כשרואים את זה
אחות הלבשה תחתונה זה את רואה, תקני מה שאת אוהבת. אם רואים, אני אישית לא אוהבת שרואים, אבל אם זה עושה לך את זה וזה גורם לך להרגיש טוב לכי על זה, בעיניי היא יפה ברמות