6 תשובות
שואל השאלה:
מה לא
אנונימית
ברור שזה בסדר אהובה אני בטוחה שתהיי הכי יפה שם ואין לך למה להרגיש לא נוח
הכי בסדר שבעולם, וגם מלא בנות באות עם טייץ קצר.
אני אומרת תלכי עם קצר שאת אוהבת ותיקחי איתך בתיק מקסימום ארוך למקרה שפתאום תרגישי לא בנוח ותרצי להחליף
שואל השאלה:
תודהה 3>
אנונימית
זה ממש יפה
ואני בטוחה שיהיה לך יפה ותהי הכי יפה שם
את יכולה גם לשים מעל חצאית קצרה