4 תשובות
לא לא מסוכן שם בכלל אני וההורים שלי הולכים לאכול שם כל שבוע
אנונימית
והאנשים שם נחמדים גם יהודים גרים שם וזה שטח ישראלי אז אין מה לדאוג
אנונימית
לדעתי כן זה מסוכן
עדיף שתקבע בעיר אחרת במיוחד לא בתקופת מלחמה
אנונימי