4 תשובות
יכול להיות שזה התרגשות של פעם ראשונה אבל זוגיות לא נבנת רק על זה
לא הייתי פוסלת הייתי ממשיכה קצת ואולי מבקשת לא לגעת כלכך יותר לדבר ולהכיר
לא הייתי פוסלת הייתי ממשיכה קצת ואולי מבקשת לא לגעת כלכך יותר לדבר ולהכיר
שואל השאלה:
אנחנו מכירים כבר יותר רק התחלנו "לצאת" לפני חודש
אנחנו מכירים כבר יותר רק התחלנו "לצאת" לפני חודש
אנונימית
אולי לדבר על זה איתו יעזור?
שואל השאלה:
אבל לא באלי להעליב אותו לעשות לו שומע אני לא מרגישה כמו פעם שאנחנו מתמזמזים אז אני לא רואה למה
אבל לא באלי להעליב אותו לעשות לו שומע אני לא מרגישה כמו פעם שאנחנו מתמזמזים אז אני לא רואה למה
אנונימית
באותו הנושא: