13 תשובות
מירב הסיכויים שכן
אם הוא לא נאצי אז כן
בעזרת השם את עוברת
נראה לי שאת עוברת אם הצלחת לתקן פיקס
אנונימי
ותעדכניי
אנונימי
שואל השאלה:
אעדכן 3>
אעדכן 3>
שואל השאלה:
עברתיי יואו איזה כיף אמאלהה
עברתיי יואו איזה כיף אמאלהה
יאוו מזלל טובב ימלכה
שתסעי בדרכים טובות אמן המון בהצלחה על הכביש!! ❤❤
שתסעי בדרכים טובות אמן המון בהצלחה על הכביש!! ❤❤
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה רבה!! 3>>>
תודה רבה רבה!! 3>>>
מזל טוב כל הכבוד
אפשר לשאול איזה טסט עברת?
אנונימי
שואל השאלה:
^ כן בטחח טסט שלישי:) השניים הראשונים הייתי בטוחה שאני אעבור אבל נפלתי על טסטרים נוראיםם
^ כן בטחח טסט שלישי:) השניים הראשונים הייתי בטוחה שאני אעבור אבל נפלתי על טסטרים נוראיםם
וכמה שיעורים עשית?
אנונימי
באותו הנושא: