10 תשובות
לנמנם על הספא
שואל השאלה:
אני מפחדת שלא יקום מה לעשות?
אנונימית
כע לישון זה טוב
בגלל זה אמרתי על הספא, איפה שיש חלון לשמש, כדי לא לישון עמוק מדי
שואל השאלה:
השמש לא תפריע לי גם היא על הפרצוף שלי
אנונימית
תשימי שעון מעורר על הוליום הכי חזק ושימי את הטלפון ליד הכרית
לאלא אל תשני עזבי אותך
כן ככל שתשני יותר יותר טוב
כן