11 תשובות
לא
לא, הטעם שלי כנראה שונה משל אחרים אז הדעה שלהם לגבי האלבום לא תעזור לי כי הטעם שלנו כנראה שונה
לא, אם כבר אני קורא אחרי שאני מקשיב כדי שאני אוכל לשפוט קודם לבד בצורה אובייקטיבית
שואל השאלה:
אבל אם מתוך 200 ביקורות 190 אנשים אומרים שאלבום ממש טוב/ גרוע אולי זה כן אומר משהו מסוים?
אנונימית
^יכול להיות, אבל קורה לי שאני רואה ביקורות מבלי לחפש ולא ממש אוהבים את האלבום ואני דווקא כן אהבתי
לא. קודם כל אין לי כוח להתחיל לחפש ביקורות.
דבר שני, מוזיקה היא דבר סובייקטיבי.
דבר שלישי, בזמן שאני קורא ביקורות אני יכול להאזין למוזיקה בעצמי וליצור חוות דעת שלי על אותו אלבום.
לא אבל לפעמים אני מקשיבה לאנשים שמנתחים מוזיקה ומלחינים, וזה נחמד. לא ביקורת אלא ניתוח שסובב את המוזיקה. ביקורות יותר מתאימות לסרטים וספרים לדעתי
לא כי לא אכפת לי
לא
איפה ניתן לקרוא ביקורות על אלבום?
שואל השאלה:
כל מיני אתרים שונים
אנונימית
לפעמים כן, כשידוע לי שהביקורת חיובית.
הרבה פעמים ביקורות מעודדות אותי לתת צ'אנס נוסף לאלבום שלא תפס אותי בהתחלה.
לפעמים דרך המבקר אני מבין מה אנשים מוצאים באלבום, ובמה להתמקד כשאני מקשיב לו