9 תשובות
לא מכבד שלה
הגיוני להתרחק ממנה אבל הייתי מדבר איתה קודם
הגיוני להתרחק ממנה אבל הייתי מדבר איתה קודם
שואל השאלה:
אבל אני אוהבת אותה ואז זה אומר לאבד חברה ואני מפחדת שאצטער על זה גם אני לא יודעת מה להגיד לה
אבל אני אוהבת אותה ואז זה אומר לאבד חברה ואני מפחדת שאצטער על זה גם אני לא יודעת מה להגיד לה
תדברי איתה ותגידי לה מה את מרגישה, יכול להיות שהיא מתנהגת ככה בלי כוונה
את יודעת פעם שמעתי מישהו אומר -איפה שרע לך פשוט אל תהיה שם. היו לי כמה חברות שהרגשתי ממש לא כיף איתן אבל ידעתי שאם לא הן אני אהיה לבד וממש חששתי מזה עד שיום אחד נזכרתי במשפט ופשוט שמתי קצוץ על החיים אם במילא רע לי איתן לפחות שיהיה לי רע אבל אהיה שלימה עם עצמי... אני יכולה לומר לך שהיום הרבה יותר טוב לי על אף שזה היה נראה קשה.. מאחלת לך בהצלחה!! ותסמכי ע עצמך את יודעת הכי איפה טוב לך ועם מי
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה❤ כשאני איתה אני מאושרת אבל מצד שני כמות הפעמים שבכיתי בגללה ואגב זו לא פעם ראשונה שאני מנסה לנתק ממנה קשר פשוט אני ל יודעת איך להסביר לה את הסיבה ואני לא רוצה לתת לבנות הרעות האלו להרגיש ניצחון שהפסדתי חברה בעיקר בגללי
תודה רבה❤ כשאני איתה אני מאושרת אבל מצד שני כמות הפעמים שבכיתי בגללה ואגב זו לא פעם ראשונה שאני מנסה לנתק ממנה קשר פשוט אני ל יודעת איך להסביר לה את הסיבה ואני לא רוצה לתת לבנות הרעות האלו להרגיש ניצחון שהפסדתי חברה בעיקר בגללי
את ממש מזכירה לי את עצמי. היו לי כמה חברות שהיה לי כיף איתן אבל הן התחברו לחברה אחת שממש לא אהבתי והיה קשה לתמרן... כך שכל פעם שהייתי איתן היה לי מר מתוק כזה עד שהבנתי שזה פשוט מצב מעיק ואני מעדיפה לחתוך. החלטתי שלא מעניין אותי מה יגידו ומי יגידו ומה אימא שלי תגיב ופשוט לעשות מה שטוב לי באמת. אז אל תחשבי מה החברות שלך יחשבו ואם הן ניצחו או לא פשוט תתנתקי שימי קצוץ ותעשי טוב לעצמך כמו שרק את יודעת : )
אנונימית
אבל תמיד טוב לדבר... תסבירי לה את המצב ואם את רואה שאתן לא משדרות על אותו גל פשוט תפסי קצת מרחק בהדרגה..
אנונימית
כמובן.
אין סיבה בעולם להישאר בכל סביבה שהיא שעושה לך רע ומזיקה לך בכל צורה שהיא
אין סיבה בעולם להישאר בכל סביבה שהיא שעושה לך רע ומזיקה לך בכל צורה שהיא
כן
באותו הנושא: