10 תשובות
שואל השאלה:
שאין מה לאהוב
אנונימית
שואל השאלה:
ושאני רק שומעת דברים שגורמים לי לשנוא את עצמי
אנונימית
שואל השאלה:
לאהוב את עצמי זה קשה
אנונימית
פשוט תתרגלי לאהוב את עצמך
את כבר תהיי גאה להסתובב עם עצמך...
ברגע שתביני שכל אחד עסוק בעניינים שלו. תעשי רק מה שבא לך❤
תרגלל
תתרגלי כמה שיותר וככל שתעשי 5ת זה יותר זה יהיה יותר קל
לאט לאט וגם זה יבוא
בואי לפרטי
יש לנו על מה לדבר...
אל תחשבי יותר מדי ותעשי את זה.
אני גם הובכתי בהתחלה
אבל פשוט יצאתי ולא התמקדתי במה אחרים יחשבו עליי
כי תחשבי על זה, אם את תראי מישהי מסתובבת לבד, מה כבר תחשבי עליה? כלום... כי כולם עסוקים בחיים שלהם
לפעמים זה גם יותר כיף לצאת לבד תאמיני לי
tWM
פשוט תרגישי שאת שחקו יחיד וכל השאר npcs... זה תמיד עובד