8 תשובות
חוסר ביטחון
כי הדינמיקת גובה זה מאוד חמוד ואסתטי
אתה קורא לי לא אסתטית
לא פרדי קראתי לעצמי אסתטי
כי הם רוצים שהן יהיו יותר נמוכות מהם נראלי
כי הם מעצבנים
סתם לא כולם כאלה
אוהבים להרגיש שליטה וגבריות