6 תשובות
(בתור חובש)
אם את מרמה גם אם זה מבחן סוף מעיפים אותך מהקורס.
תלמדי במקום לנסות לרמות. בהצלחה :)
אם את מרמה גם אם זה מבחן סוף מעיפים אותך מהקורס.
תלמדי במקום לנסות לרמות. בהצלחה :)
שואל השאלה:
אני יודע את החומר ואת הכל אבל הלם אני לא זוכר בשיט (כאילו את דני חזר כקצין ואיך להבדיל בין הכל) אז רציתי כאילו לרמות עם זה כי יש לי סיכום וזהו אבל הבנתי שזה חרא של רעיון תודה
אני יודע את החומר ואת הכל אבל הלם אני לא זוכר בשיט (כאילו את דני חזר כקצין ואיך להבדיל בין הכל) אז רציתי כאילו לרמות עם זה כי יש לי סיכום וזהו אבל הבנתי שזה חרא של רעיון תודה
נדירר
כן אפשר לראות
אתה לא יכול לרמות אם זה מה שאתה שואל
שואל השאלה:
בסוף קיבלתי 75 אני עושה מועד ב ולא רימיתי!!!
בסוף קיבלתי 75 אני עושה מועד ב ולא רימיתי!!!
באותו הנושא: