4 תשובות
או שהיא פשוט לא באמת התחברה לנתנאל מההתחלה אז היה לה קל "לנתק" אותו ברגע שאפילו משהו קטן הפריע לה, ועם מאור היה לה חיבור מהרגע הראשון אז זה קשה לה לוותר על זה.
לא היא שונאת את נתנאל כי הוא מתעלם ממנה ולא רוצה לדבר איתה והוא גם אמר את זה
בלי קשר מאור מתנהגת מגעיל להרבה אנשים שם לא מבינה איך סולחים לה
בלי קשר מאור מתנהגת מגעיל להרבה אנשים שם לא מבינה איך סולחים לה
שואל השאלה:
מה שאני לא מבינה היא מחקה את נתנאל כי אמר לה פעמיים בוקר טוב
אבל שמאור השפילה אותה כמה פעמים ,היא סלחה לה ישר ,התחבקה והם בסטיז מרגיש לי שהיא סוג של נגררת אחרי מישהי שחושב שהיא חזקה בחוץ.
לכן לדבר על עקרונות ועל כבוד שאת סולחת לבן אדם שעשה לך פי עשר גרוע מלא להגיד לך בוקר טוב ,הזוי בעיניי
מה שאני לא מבינה היא מחקה את נתנאל כי אמר לה פעמיים בוקר טוב
אבל שמאור השפילה אותה כמה פעמים ,היא סלחה לה ישר ,התחבקה והם בסטיז מרגיש לי שהיא סוג של נגררת אחרי מישהי שחושב שהיא חזקה בחוץ.
לכן לדבר על עקרונות ועל כבוד שאת סולחת לבן אדם שעשה לך פי עשר גרוע מלא להגיד לך בוקר טוב ,הזוי בעיניי
אנונימית
אנה היא סטייק חסרת עמוד שדרה
הזוי בכל הסיטואציה על המשלוש האהבה שדברו עליה והכל נתנאל ישר בה אליה לא יודעת מה נדפק איתה תמיד הוא זה שמנחם אותה . מבינה מאד למה הוא התעצבן
הזוי בכל הסיטואציה על המשלוש האהבה שדברו עליה והכל נתנאל ישר בה אליה לא יודעת מה נדפק איתה תמיד הוא זה שמנחם אותה . מבינה מאד למה הוא התעצבן
באותו הנושא: