6 תשובות
תקיפה תבטל את זה לשנים קדימה והסכם זה רק לזמן הקרוב וגם זה לא טוב
תקיפה
איראן לא נראת בקטע להסכם
ולדעתי בכל מקרה עדיף לתקוף
ולדעתי בכל מקרה עדיף לתקוף
שואל השאלה:
מקווה שהסכם גם
מקווה שהסכם גם
אנונימי
לדעתי תקיפה מקווה שהסכם כי לא בא לי מלחמה
בקיצור היה תקיפה ונפתח מבצע להשמדת הגרעין כמו שאמרו כאן
באותו הנושא: