6 תשובות
תקיפה תבטל את זה לשנים קדימה והסכם זה רק לזמן הקרוב וגם זה לא טוב
תקיפה
איראן לא נראת בקטע להסכם
ולדעתי בכל מקרה עדיף לתקוף
שואל השאלה:
מקווה שהסכם גם
אנונימי
לדעתי תקיפה מקווה שהסכם כי לא בא לי מלחמה
בקיצור היה תקיפה ונפתח מבצע להשמדת הגרעין כמו שאמרו כאן