4 תשובות
אני מאמינה בה' אז לא יצא לי להרגיש לבד, אני מרגישה שהוא תמיד איתי
כל אחד מרגיש לבד ובודד לפעמים. כל אחד.
לכל בן אדם יש רגעים שהוא מרגיש לבד.. אין דבר כזה אדם שלא הרגיש לבד.. גם אם החדר יהיה מוקף במיליוני אנשים את עדיין יכולה להרגיש לבד וזה לגיטימי.
זה לא נוח להרגיש לבד, אני מבינה את התחושה.. אבל ברגע שתתחברי לאנשים שסובבים איתך פחות תרגישי לבד
סורי על הברוטליות אבל זה כפרה כבר פסיכולוג