8 תשובות
צריך את האפליקציה
שואל השאלה:
גם לא היה להורים שלי נראה לי לא היה לאף אחד
לי היה
צריך את האפליקציה של פיקוד העורף
שואל השאלה:
זה תמיד היה עובד לי עד עכשיו לא יודע
אני חושב שפשוט לא שלחו לפה אזהרה משום מה
לא היה לאף אחד אני חושבת
גם לי לא
תוריד את האפליקציה של פיקוד העורף ותמיד תקבל
כן גם לי לא היה אבל למשפחה שלי היה זה לא מאה אחוז