7 תשובות
ביקשו ממך להביא?
כן תביאי למקרה שתצטרכי, מקסימום לא תשתמשי
שואל השאלה:
לא ביקשו אבל זה יהיה או זה או מחברת
אנונימית
את יכולה, הייתי מביאה בכל מקרה גם מחברת ועט
ושם תבחרי
אז מה שיותר נוח לך
אם זה הייטק אני הייתי הולך על האייפד
מה שנוח לך, או אייפד או מחברת
שואל השאלה:
אולי זה מתלהב קצת להביא אייפד לא?
אנונימית
באותו הנושא: