8 תשובות
כן אני עשיתי את זה ולא מתחרטת צריך בתיכון להלחם על כל נקודה אם רוצים ללמוד באוניברסיטה
כנראה הוא רוצה לקבל מעל 90
בגרויות זה דבר רציני נורא
בגרויות זה דבר רציני נורא
אנונימית
כי אפשר ולוקחים את הגבוה אז למה לא
אני קיבלתי 87 בעברית ואני הולכת למועד ב כי אני חושבת שאני יכולה לקבל הרבה יותר
אנשים פה שואפים למצוינות חחח
אבל קצת הגזמה לדעתי
אבל קצת הגזמה לדעתי
כי אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לקבל ציון יותר גבוה
רוצים שיהיה כמה שיותר טוב
שואל השאלה:
יש לי בשני בגרות בהיסטוריה אבל אני מתוסכלת אני לא מסוגלת ללמוד לזה כי אני לא סובלת את החומר הזה וגם לא למדנו הכל בבית ספר אז יש לי עוד נושאים שאני צריכה ללמוד לבד ואין לי מוטיבציה אני הולכת לקבל 60 איך קמים ללמוד
יש לי בשני בגרות בהיסטוריה אבל אני מתוסכלת אני לא מסוגלת ללמוד לזה כי אני לא סובלת את החומר הזה וגם לא למדנו הכל בבית ספר אז יש לי עוד נושאים שאני צריכה ללמוד לבד ואין לי מוטיבציה אני הולכת לקבל 60 איך קמים ללמוד
באותו הנושא: